kroatien
Fra : Jørgen ley

Dato : 01-05-06 17:04

Er der nogen der kender en rigtig god plads på Istra i Kroatien

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-05-06 23:24

"Jørgen ley" <joergen@ley-frantsen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en rigtig god plads på Istra i Kroatien

Vi var på Lanterna Camp ved Porec sidste år og var ganske tilfredse. Der er
plads til ca. 10.000, men det er pænt store parceller og man føler/mærker
ikke, at den er så stor. Hvis man gerne vil være fri for danskere, skal man
ikke vælge den, da jeg vil tro, at ca. 25% var danskere. Især ved de lejede
mobilhomes og telte, var det nok nærme 50-75% der var danskere.
Derudover kender jeg flere, som har ligget på Bi Village ved Pula, og de har
også været ganske tilfredse.
Du skulle måske konkretisere lidt mere, hvad der for dig er en god plads, da
diskussionerne her i gruppen med al tydelighed tidligere har vist, at vi har
forskellige forventninger og krav.

Kurt

Fra : Tommy

Dato : 02-05-06 21:19

lanterna er en god plads, men ikke sent på sæsonen, altså uge 29 30 31 32
for mange menesker, for meget larm og for mange hollændere
tommy