fjernelse af kit
Fra : Martin Kristensen

Dato : 24-04-06 21:05

Hej
Jeg har været ved at rep. min campingvogn. men der sidder nogle små rester
af tætnings kit. Er der nogle der har et godt fif til at fjerne det. Tror
måske fortynder virker men der findes nok noget der er mindre skadeligt mod
lakken

MVH
Martin (Randers)

Fra : Erik

Dato : 25-04-06 07:36

"Martin Kristensen" <automakkeren@FJERNMIGmail.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg har været ved at rep. min campingvogn. men der sidder nogle små rester
> af tætnings kit. Er der nogle der har et godt fif til at fjerne det.

Hej Martin.

Det lyder måske tosset, men mange gange kan man fjerne det med ... tætnings
kit!
Tag en stor klump kit og rul den til en kugle.
Herefter "banker" du på kit-resterne med kuglen, og i de fleste tilfælde vil
de blive trukket over på kuglen.
Har ofte brugt denne metode med held.
--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen - Odense.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 26-04-06 21:44

Hej Martin
Som Erik skriver er den mest brugte metode hos "profferne" at fjerne det
overskydende med en "klump" af eksisterende "kit" .

Skulle der bare sidde småting som er svære at fjerne , mener jeg petroleum
kan fjerne dette.
Held og lykke
Kim