Astmastisk bronkititis
Fra : Rasmussen

Dato : 28-05-06 19:16

Hej NG

Julie Alberte på 14 mdr. har astmatisk bronkitiris og det er ret voldsomt
syntes vi.

For 14 dage siden var vi indlagt på Kolding sygehus med lungebetændelse og
astmaen.

Hun får spacer og er på dobbelt dosis iøjeblikket, men nu er den gal igen
med hoste, host og ingen nattesøvn, stakkels Julie Alberte.

Mit spørgsmål er nu: kender I nogen alternative behandlingsformer og
selvfølig nogen der hjælper? så vil jeg meget gerne høre om dem, da vi er
ved at være desperate.

Venlig hilsen
Jakob og Julie Alberte´s mor

Fra : Anita

Dato : 28-05-06 19:43

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev

> Mit spørgsmål er nu: kender I nogen alternative behandlingsformer og
> selvfølig nogen der hjælper? så vil jeg meget gerne høre om dem, da vi er
> ved at være desperate.

Rengøring, hyppig (men kortvarrig) udluftning, ingen røg og måske ingen dyr.
Det kan være nogle af disse ting, der provokerer anfaldene.

Venligst Anita

Fra : Ole Aaboe Karlberg

Dato : 29-05-06 20:03

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit spørgsmål er nu: kender I nogen alternative behandlingsformer og
> selvfølig nogen der hjælper? så vil jeg meget gerne høre om dem, da vi er

Hejsa.

Vi har været samme tur igennem med vore to drenge, da de var på omtrent
samme alder. De fik begge spacer med Spirocort og Pulmicort eller
tilsvarende kopiprodukter, men det blev ikke mindre. Vi afskaffede katten og
samtlige tæpper i hele hytten - det hjalp en smule, men hvad der hjalp
rigtig meget var, da vi kontaktede en homøopat og fik nogle dråber ved navn
Drocera Comp. Akut dosis er 25 dråber i et halvt glas vand indtaget over
to-tre timer, almindelig dosis er det antal dråber, der svarer til barnets
alder i år i en smule vand, indtaget et kvarter før måltidet morgen, middag
og aften. Dert havde en dramatisk effekt på ungerne, forstået på den måde,
at efter en måneds tid var de stort set symptomfri. Det kan godt være, at I
skal følge en anden fremgangsmåde, men kontakt da en homøopat og se, om det
ikke skulle virke. Det er ikke til at holde ud, når børnene lider!

Knus
Ole.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 30-05-06 11:53

Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Mit spørgsmål er nu: kender I nogen alternative behandlingsformer og
> selvfølig nogen der hjælper? så vil jeg meget gerne høre om dem, da vi er

Nu ved jeg godt at din datter er 14 måneder, og derfor
måske ikke kan vil må stikkes i, men til orientering for
andre og til jer hvis det fortsætter, er det opført på
Danske akupunktøreres hjemmeside.

http://danske-akupunktoerer.dk/

Men vi har før haft glæde aaf homøopati i forbindelse
med allergi, så det skulle i da prrøve, det skader i
hvert fald ikke.

Lykke til

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Inger

Dato : 31-05-06 20:55

Kevin Vilhelmsen skrev:

> [...]
>
> Men vi har før haft glæde aaf homøopati i forbindelse med allergi, så
> det skulle i da prrøve, det skader i hvert fald ikke.

Hvad er homøopati?

Mvh. Inger

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 02-06-06 22:04

Inger wrote:

> Hvad er homøopati?
>
> Mvh. Inger

Hej Inger
Du kan enten skrive homøopati i Google.dk
Eller følge linket her:

http://www.fremtidensmedicin.dk/index2400.htm

Da vores barn havde et meget stort myggestik i hovedet
fik vi en lille pille med binektar i, hævelsen og kløen
fortog sig signifikant inden for en times tid, det var
ret overvældende.

Det virker dog ikke hver gang. Måske fodi vi aldrig har
været til en egnetlig konsutation.
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen