Skræmmende at det skal tage så lang tid fo~
Fra : Brian K

Dato : 22-05-06 12:44

Som et vildt dyr
ANDERLEDES: Flemming kommer tættere på at få sin søn. Samtidig bliver det
mere og mere tydeligt, at Dennis ikke er som andre børn
Af Ulrik Sass og Tommy Byrne
Nibe, April 2003: To-årige Dennis bliver placeret i båsen sammen med
kalvene, så hans mor Tina kan få fodret køerne uden hele tiden at skulle
hive den frygtløse dreng væk fra de store dyr. I barnevognen ligger Tinas
lille datter på næsten fire måneder.

http://www.fyens.dk/article/463426

Fra : Brian K

Dato : 22-05-06 12:50

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

Hvis der er nogen der finder ud af rækkefølgen på de artikler, så sige lige
til....

http://www.fyens.dk/article/460959

Under mistanke
TRUSLEN: Tina kæmper med alle midler for at holde Flemming ude af sin søns
liv
Af Ulrik Sass og Tommy Byrne
Bag et af vinduerne er der også varme mellem far og søn, der sidder og leger
på gulvet. Flemming Nancke og Dennis er sammen for anden gang i deres liv -
halvanden time under overvågning af psykolog Anette Melau.

Hendes kritiske iagttagelser går dog ikke på farens måde at være sammen med
sønnen på.

"Dennis' numse er ildrød, nærmest blødende. Dennis trænger til at blive
vasket på såvel hænder som ansigtet", noterer hun.

Numsen var også rød og meget øm under det første samvær 14 dage tidligere.
Nu er det blevet værre.

Flemming prøver at befri sig for tankerne om, hvad det er for et liv, Dennis
har, når han ikke er sammen med ham.

Fra : Holst

Dato : 22-05-06 13:00

Brian K wrote:

> Hvis der er nogen der finder ud af rækkefølgen på de artikler, så sige lige
> til....

Hvad med at kigge på datoen ...?

Fra : Brian K

Dato : 22-05-06 13:04

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at kigge på datoen ...?

Det var mere fordi at efterhånden som man trykkede på linksne så ændrede
sidemenuen isg (istedet for at have lavet det så linket blev åbnet i nyt
vindue)

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 22-05-06 13:01

> Hvis der er nogen der finder ud af rækkefølgen på de artikler, så sige
> lige til....

Sådan her skal det vist være:

Gravide stikker af fra faderen (13.03.2005)
http://www.fyens.dk/article/458083

Mødet med Dennis (13.03.2005)
http://www.fyens.dk/article/457985

En fars lange kamp (13.03.2005)
http://www.fyens.dk/article/457986

Børn svigtes når forældre slås (20.03.2005)
http://www.fyens.dk/article/461149

Under mistanke (20.03.2005)
http://www.fyens.dk/article/460959

Som et vildt dyr (27.03.2005)
http://www.fyens.dk/article/463426

Tina (23.04.2006)
http://www.fyens.dk/article/629951

Hjemme: Dennis har fået et trygt hjem hos sin far i Haarby (23.04.2006)
http://www.fyens.dk/article/629981

Regningen fra fortiden (23.04.2006)
http://www.fyens.dk/article/629950

Årets cigar: Hæder til socialserie
Artikelserien "En fars lange kamp", som blev bragt her i avisen i marts i
fjor, blev tirsdag belønnet med Fyens Stiftstidendes interne journalistpris
"Årets Cigar".

I artiklerne beskrev journalisterne Tommy Byrne og Ulrik Sass den lange
kamp, som faderen Flemming Nancke måtte føre mod myndighederne og sin søns
socialt belastede mor for at få sin lille Dennis hjem.

- Et flot stykke journalistik, som avisen kan være stolt af, hed det fra
chefredaktør Egon Tøttrup, da de to prismodtagere i blev kåret og hyldet i
Mediehuset i Odense.

Fra : jensen

Dato : 23-05-06 21:21

> [...]
> hive den frygtløse dreng væk fra de store dyr. I barnevognen ligger Tinas

Tager fra http://www.fyens.dk/article/463426
(kommunen sender Dennis rundt til flere forskellige gæstedagplejere. En dag
bliver han endda passet af en ansat på dagplejekontoret.)

Hvad fanden da det har vi også prøvet .

De kørte vors dreng rundt uden at sige det .

Det var den skide land kommune til Årup .

Jeg tro det er helt normalt at man gør det , husk ansatte i kommunen tro de
er mere end os andre så stol aldrig på dem de er ikke til for os de er til
for ders løn som de får og ikke laver noget for .

Fra : vvv

Dato : 24-05-06 22:20

"jensen" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> de er mere end os andre så stol aldrig på dem de er ikke til for os de er
> til for ders løn som de får og ikke laver noget for .

Ja, og i en anden tråd tror du det er helt normalt at 11-årige piger bliver
holdt som sexslaver fordi ingen gør noget ved det. De onde mennesker hos
kommunen ser jo igennem fingerne med det, hvis de da ikke selv deltager i
løjerne.
Derfor er det nødvendigt med private lejemordere og torturbødler til at tage
sig af de frådende horder af kommunaltansatte der, når ikke lige de
misbruger børn, selvfølgelig kun er ude efter at genere os allesammen mest
muligt.

- Den holder vist ikke rigtigt, måske du skulle skrue en smule ned for din
paranoya?

Vi arbejder vel alle for vores løn, at nogen af os er så heldige samtidig at
kunne lide vores arbejde er en anden sag. Hvis du vil finde folk til til
kommunen der kun arbejder for den gode vilje skal du nok lede længe.

I øvrigt er jeg da enig med Brian K, der startede denne tråd, i at det er
utroligt at der går så længe før de ser hvad der sker.. Han har jo nok sit
køn imod sig.

vv