Hullahopringe
Fra : Holst

Dato : 22-05-06 10:52

Nogen der ved, hvad normalprisen for hullahopringe er?

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-06 06:53

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved, hvad normalprisen for hullahopringe er?

Børnenes Ragelse sælger dem til en flad 50'er.

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-06 07:37

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved, hvad normalprisen for hullahopringe er?

50 kr. i Superbrugsen, var der en, der købte en til i går.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Holst

Dato : 24-05-06 10:30

Buffy wrote:

> 50 kr. i Superbrugsen, var der en, der købte en til i går.

Ja, dem havde jeg godt set. Gik lidt ud fra, at de var særligt dyre, når
de nu var i rigtige lyserøde og lille pigefarver med glimmer på. Men
Tinas indlæg tyder på, at BR tager lignende priser.

Men det var faktisk så heldigt, at den lokale brugs i går solgte de
samme hullahopringe med 30 kr. rabat. Så kan man jo få fem for den samme
pris, som to kostede forleden.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 22:37

> [...]

> de nu var i rigtige lyserøde og lille pigefarver med glimmer på. Men
> Tinas indlæg tyder på, at BR tager lignende priser.

Fås de efterhånden i andre farver end tøse-lyserød og tøse-lilla med glimmer
og deslige på? ;)

Tina

Fra : Holst

Dato : 25-05-06 06:34

Tina A. wrote:

> Fås de efterhånden i andre farver end tøse-lyserød og tøse-lilla med glimmer
> og deslige på? ;)

Se, det ved jeg ikke lige. Når jeg ser hullahopringe for mine øjne, så
ser jeg hullahopringe anno 1980 eller så. Men det kan da godt være, at
hullahopringene har ændret sig over årene :)