Er Carl-Mar ikke en dejlig mand?
Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-06 22:56

Når Politiken skal vise en sund nøgen mand, så viser de samme foto som
er i Ud-&-Se af Carl-Mar Møller med hareskåret og et humørfyldt
selvhøjtideligt kald om at frigøre hele nationen "som er hans klient"
og som skal gøre hvad de har lyst til incl smide kludene

Herligt.

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 23:03

> [...]
> selvhøjtideligt kald om at frigøre hele nationen "som er hans klient" og
> som skal gøre hvad de har lyst til incl smide kludene

Og hareskåret har han fået, af at slikke for meget fisse.

Tony

Fra : Tony

Dato : 21-05-06 23:09

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Og hareskåret har han fået, af at slikke for meget fisse.
>
> Tony

Ja, det kunne jeg selvfølgelig ha' sagt mig selv, at du stadig
Xposter.........din stakkel.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-06 09:02

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Ja, der er mange der er misundelige på hans søgte, påtaget-drengede
sexappeal, men det ligner en polygen genetisk lidelse, og han har nok
haft fri, stærke forældre, der ikke påtvang deres søn unødvendig
kosmetisk plastikkirurgi, der idag får alle til at ligne usexede
normale pornomodeller uden skår og modermærker og synlig tandløshed.

Min helt Gorbatjov sagde nej til vestlige lægers tilbud om at
normaliseres hans skallepandes hudpigment - sejt. Min onkel mangler
fortænder synligt - andre bekoster kunstige stifttænder for at lyve
sig unge skønt firsårsalder. Min mor pressede min far til ortodontisk
indgreb da forplykkerne raslede ud af paradentose - det forkortede
hans liv. Rigtige bønder kan tygge tvebakker med de bare gummer -
tænder var kun nødvendige da vi spiste et læs hårde rødder og kødben
om dagen for at overleve.

> Ja, det kunne jeg selvfølgelig ha' sagt mig selv, at du stadig
> Xposter.........din stakkel.

Når noget er relevant i flere ng, siger fundatsen at min netikette er
i top, men hvis tranghjernede associationsfattige skriver øberbøv-svar
udfra onetrackmind er det deres (lille) fejl ikke at afbryde Xpost.

Fra : preben nielsen

Dato : 22-05-06 16:37

> Ja, der er mange der er misundelige på hans søgte,
> påtaget-drengede sexappeal

Øh... nå ??? Kan du nævne to ?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-06 20:26

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Øh... nå ??? Kan du nævne to ?
Alene i denne korte tråd har to gjort sig til grin ved at hetze mod
Carl-Mar

Læs og mor dig

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 21:26:21 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Alene i denne korte tråd har to gjort sig til grin ved at hetze mod
>Carl-Mar

hvem har det ... hvis det nu en gang er sådan de ser det

>Læs og mor dig

over det er xposte i : dk.politik,dk.snak.seksualitet,dk.familie.barn?

hvorfor laver du denne infame xpost når du godt ved det er forkert ?

jeg vil da for en ikke udelukke der kunne komme en spænende debat ud
af Carl mars behandlings form .... men med denne xpost vækker den bare
iretasion ..

hvad synes du f.eks selv om hans behandlingsform ?
ku du selv tænke dig at delage i sådan et kursus ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 15:52

On Mon, 22 May 2006 00:09:02 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Ja, det kunne jeg selvfølgelig ha' sagt mig selv, at du stadig
>Xposter.........din stakkel.

Ja det er Bo Warmings Feber agtige forsøg på at få lidt opmærksomhed
så han dynamit fikser ved at sprede sin artikler til så mange grupper
som han kan finde på ....sjovt den her ikke er kommet i dk.videnskab
der plejer de også at havne ...han er sikkert blevet lidt bitter efter
han ikke fik sin nobel pris for at skide i sin egen seng og spille den
af på et offentligt lokum ...

fut snak.snik
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 15:52

On Mon, 22 May 2006 00:03:00 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Og hareskåret har han fået, af at slikke for meget fisse.

Nahh det er nok mere den dolk han går med om jeg begriber hvad BW vil
med det her indlæg i famille.barn gruppen ? poltik har han også fået
det i - som han selv skriver jeg har aldrig været off topick

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-05-06 01:18

> [...]
> selvhøjtideligt kald om at frigøre hele nationen "som er hans klient" og
> som skal gøre hvad de har lyst til incl smide kludene

Næh han er en latterlig nar.

Mvh. Brian

Fra : Brian K

Dato : 22-05-06 02:25

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Næh han er en latterlig nar.

Hej

Enig... manden er totalt blottet for sans for den virklige verden. Når han
taler får man meget ledt indtrykket af at han sidder og fantasere/gætter.

Mvh
Brian K

Fra : Brian K

Dato : 22-05-06 02:26

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> Enig... manden er totalt blottet for sans for den virklige verden. Når han
> taler får man meget ledt indtrykket af at han sidder og fantasere/gætter.

Jeg tager lige det d som der er for meget i "ledt" tilbage igen - således at
det bliver til "let" *smiler*

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-05-06 08:44

Brian K wrote:

> Hej
>
> Enig... manden er totalt blottet for sans for den virklige verden.

Carl-Nar Cissus har skam meget sanes for den virkelige verden. Ligesom
numerologer og andre charlataner ved han, at man blot skal sænke lavmålet
for at tjene rigtigt mange penge.

Per V.

--
Det gode ved åndsfællerne Laban og Krarup er, at de giver os ateister
så mange gode argumenter

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-06 09:16

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Carl-Nar Cissus har skam meget sanes for den virkelige verden.
> Ligesom numerologer og andre charlataner ved han, at man blot skal
> sænke lavmålet for at tjene rigtigt mange penge.

At folk har succes og blir rige, er for at blive misundt.

Vadmand hader Carl-Mar for at være dygtigere til at sælge sig på det
fri marked

Tony hader Carl-Mar for at få mere fisse end han.

Oversæt eller skriv nogle racist-hadende bøger, der ikke bliver læst
af nogen - så hæver du det meget specielle Vadmand-lavmålet og kan
hygge dig som godhedsindusri-pamper med mindreværdsfølelse som Vadmand

Den virkelige verden er om at sælge sig på det fri marked. At Carl Mar
kombinerer dette med at præke nudisme og andet glistrupsk er
fremragende - ingen af hans kritikere når ham til sokkeholderne.
Gjorde de det, ville de have travlt med det det var gode til og ikke
være kritikere - men måske i deres uvirkelige verden kan Vadmand og
Tony hive hinanden op ved håret og indbilde sig at kun uretfærdighed
gør at de ikke har succes som Carl-Mar Møller (hedder han også
Cissus?)

"Er man god til noget, producerer man.
Ellers underviser man.
Kan man heller ikke undervise bliver man forsker". George Bernard Shaw

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-05-06 15:52

On Mon, 22 May 2006 10:15:35 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>At folk har succes og blir rige, er for at blive misundt.

jamen hvad skal det i :
dk.politik,dk.snak.seksualitet,dk.familie.barn

jeg ser total irelevans i de 2 grupper ?

fut :
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : GB

Dato : 22-05-06 19:42

Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz> wrote in

> jeg ser total irelevans i de 2 grupper ?

Hvad helvede crossposter du så selv for, din nar?

Har du ikke prøvet Randers Reb endnu?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 03:39

On 22 May 2006 18:42:26 GMT,

>GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

berigede nærvreænde forum med :

>Hvad helvede crossposter du så selv for, din nar?

det var en xfut ikke jeg forventer at du ved hvad det er men det
stiller så sagen i et andet lys - da fremtidige svare ophøre med at
være en xpost

spænende rabler han vider :

tjk det med : X-Complaints-To: abuse@post.tele.dk

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 22-05-06 20:21

Per Vadmand wrote:

> Carl-Nar Cissus har skam meget sanes for den virkelige verden. Ligesom
> numerologer og andre charlataner ved han, at man blot skal sænke lavmålet
> for at tjene rigtigt mange penge.

Er du sikker på det ikke bare handler om småborgerlig puritanisme fra
din side?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-05-06 22:31

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> Er du sikker på det ikke bare handler om småborgerlig puritanisme fra
> din side?

Ja. Jeg kender faktisk nok til de såkaldt alternative terapiformer (gestalt-
og kropsterapi, gruppedynamik, Kempler osv) til at kunne se, at det, han
tilbyder, er en vulgær banalisering og det rene charlataneri, der først og
fremmest tjener til at sætte hans egen person i centrum.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-05-06 23:26

In news:44722da8$0$38705$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
> [...]

> se, at det, han tilbyder, er en vulgær banalisering og det rene
> charlataneri, der først og fremmest tjener til at sætte hans egen

Tja, hans midler er nok anderledes end dine og mine, men måske hans mål er
det samme som dit og mit? Jeg mener - vi har jo ikke ligefrem gjort
anonymitet og tilbageholdenhed i den offentlige debat til en dyd, vel Per
Vadmand? Forskellen er nok alene den, at han får fisse og penge med i købet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : GB

Dato : 23-05-06 02:20

> [...]

> at det, han tilbyder, er en vulgær banalisering og det rene
> charlataneri, der først og fremmest tjener til at sætte hans egen

Var det noget med en gang foot-massage? Jeg er uddannet zoneterapeut...

Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-06 14:19

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Var det noget med en gang foot-massage? Jeg er uddannet
> zoneterapeut...

Jeg har aldrig prøvet fodmassage

Ring 35861000

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On 23 May 2006 01:20:05 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Jeg er uddannet zoneterapeut...

utroligt hvad det offentlige sætter under rubrikken aktivering

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : GB

Dato : 24-05-06 03:13

> utroligt hvad det offentlige sætter under rubrikken aktivering

Næ, det har jeg skam selv betalt. Har du ikke hængt dig endnu?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 23:31:19 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

HI Per
hold lige dine post ude af BW s xpost også bare en gruppe som dss
og ikke sprede det på : dk.politik,dk.snak.seksualitet,dk.familie.barn

> [...]
>tilbyder, er en vulgær banalisering og det rene charlataneri, der først og
>fremmest tjener til at sætte hans egen person i centrum.

ja det er heller ikke min kop te - men fakta er at der faktisk er
nogen der har gavn af det - ved f.eks at opbygge et skrøbeligt
maskulint ego

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 21:20:30 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

HI Peter

>Er du sikker på det ikke bare handler om småborgerlig puritanisme fra
>din side?

ja det skal jeg så ikke kunne sige hvad det er fra han side - men hvis
du har noget smukt berigende etc at sige om Carl Mar så er da værd at
høre ... et eller andet må han jo gøre rigtigt ...efter som der er
stor søgning på hans kurser ... der vist primært handler om at lære at
bande ligge på taget af en bil og æde af et stort udelikat fad ...

en behandlings form der måske nok er lige hård nok for de fleste at
begribe udefra - selv finder jeg det søgt ... men det kan da godt være
at det opbygger selværd ved nogen

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 22-05-06 16:18

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> wrote in message

> Næh han er en latterlig nar.
>
> Mvh. Brian

Men han scorer!!

Fra : preben nielsen

Dato : 22-05-06 16:40

"Frithiof Andreas Jensen"
<frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com> skrev i en
meddelelse news:e4skmm$dqe$1@news.al.sw.ericsson.se...

> Men han scorer!!

Gør han det ? Jeg har ennu tilgode at høre nogen udtale sig
positivt om ham i nogen henseende. Pånær BW selvfølgelig, men det
tæller ikke.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-05-06 20:41

On Mon, 22 May 2006 17:17:42 +0200, "Frithiof Andreas Jensen"
<frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com> wrote:

>Men han scorer!!

alle kan sgu score ...specilt når man som carl mar gør speciale ud af
at beskæftige sig med psykisk syge eller ustabile .. dem kan man sgu
bilde hvad som helst ind + det er vist meget normalt patienten
forelsker sig i / føler sig ertisk draget af behandler ...

--
Mv.
Bo M Mogensen