Billeder af Tractor Tom og Byggemand Bob
Fra : Bente Smed

Dato : 12-05-06 12:37

Hej
Mine unger er helt vilde med ovenstående og derfor vil jeg prøve selv at
lave nogle overføringsbilleder til deres lidt kedelige t-shirts.
Har I nogle links til et sted hvor man kan finde billeder af
folkene/maskinerne i en ordenlig opløsning, så jeg kan bruge det?
På forhånd tak
Bente
P.s. Har selv ledt, men dem jeg har fundet er for dårlig opløsning.

Fra : Iben

Dato : 12-05-06 14:26

"Bente Smed" <bentesmed@skjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På forhånd tak
> Bente
> P.s. Har selv ledt, men dem jeg har fundet er for dårlig opløsning.
Hej Bente,

Prøv at se her
http://images.google.com/images?q=bob+the+builder&svnum=10&hl=en&lr=lang_da&imgsz=xxlarge

Mvh.
Iben

Fra : Bente Smed

Dato : 12-05-06 21:42

Tak.
Jeg fandt ud af at jeg havde down loaded billederne på en forkert måde.
Problemet er løst og jeg skal til at lave t-shirts.