Toiletlukning og usmittende bæspor
Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-06 21:54

Toiletlukning og usmittende bæspor

Kommunen skaber pislugt ved 1. pissoirlukninger 2. politiet giver
bøder for at pisse andre steder end toiletter, og det er let at narre
politiet, så der går sport i at finde et sikkert sted.

LØSNING: at folk har beholder med blærestørrelse i lommen, som kan
lukkes tæt (fx marmeladeglas)

BÆ-MÆRKER spreder ALDRIG sygdom

Mor til 17 år i søn=BW: Det er brune mærker på dit lagen, du har sat
dig efter at have været på toilettet, uden at tørre dig ordentligt.

B: Er det mit lagen. Tak. Du siger også det er min seng. Tak. Hvorfor
blander du dig så?

M Det er mig der holder det rent.

B: Hvad ville ske, hvis du ignorerede "bremsespor" på tøj?

Far går nøgen i hjemmet. Jeg kan også lide naturlighed.

M: Da jeg traf far, tog han ikke bad hver dag. Det har jeg fået ham
til , så ikke han bliver fyret af sit firma, pga kropslugt. Til
gengæld har jeg droppet at forlange brug af pyjamas. Men du skal lære
hygiejne.

B: Hygiejne betyder sundhed. Er der nogen der er blevet syge af
bakterier fra bæ-mærker på tøj.

M Spørg far.

Min far, der var ingeniør og havde mange lægevenner og fulgte med i al
biologi, mente at meget møgede underbukser kan øge risiko for
hudsvamp, fordi bomuld der er beskidt, ikke holder sig så tørt som det
nyvaskede. Så jeg lod mine underbukser vaske ugentligt, indtil jeg for
30 år siden holdt helt op at bruge underbukser.

I TV-serien "Når mænd er værst" fra common-sense-BBC (vises i DR2),
vitses afslappet om bæmærker på lys sofa, som kvinderne i hjemmet har
ondt af.

Selvfølgelig betyder indtørring af de minimale mængder afføring i "bremsespor"
at bakterier dør af udtørring (når på sofa eller lagen) og smitte kan
ikke forårsages. Kun hvis man er hysterisk, går man op i sådant (og
jeg er næsten så hysterisk som alle andre danskere - skik følge aller
land fly - men det er sundt at erkende, at vi er alle sammen
irrationelle=psykotiske.).