Non-fiction til børn
Fra : Ivar

Dato : 16-04-06 21:23

Findes der film med non-fiction til små børn. Jeg tænker på
emner som dyr, landbrugsmaskiner, husbygning osv.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : Marianne

Dato : 17-04-06 15:03

> Findes der film med non-fiction til små børn. Jeg tænker på
> emner som dyr, landbrugsmaskiner, husbygning osv.

Hej

Jeg er sikker på, at jeg har set noget i LOK's materiale engang. Prøv evt.
at kontakte dem.

Ellers er der jo altid 'Firbenet Freddy' Han er meget populær her i huset.

Hvis det må være med engelsk tale, så er National Geographics DVD'er
enestående (synes jeg). Dem finder du fx på www.amazon.co.uk

mvh
marianne

Fra : Ivar

Dato : 17-04-06 15:55

Marianne skrev:

> [...]

> Ellers er der jo altid 'Firbenet Freddy' Han er meget populær her i huset.

> Hvis det må være med engelsk tale, så er National Geographics DVD'er

Det jeg søger, er noget børn under 3 år kan have glæde af.
National Geographics kender jeg kun som noget der er for større
børn. Det LOK laver er nok mest for skolebørn. Firbenet Freddy
kender jeg ikke.

Ivar Magnusson

Fra : Bente Smed

Dato : 17-04-06 15:55

Hvad med Martin og Ketil?

Fra : Jeanette Ellen Bauer

Dato : 18-04-06 08:16

https://www.babyeinstein.com/Store/ProductListing.asp?Grouping=Category&ThemeID=0&AgeRangeID=0&ProductTypeID=2

Vi fandt en i en rodekasse i SuperBest til 40,- Den hedder Mozart, og er
klassisk musik kombineret med billeder af farvestrålende legetøj. Virkelig
kedeligt for voksne. Virkelig interessant for vores baby

Der er masser af forskellige emner - dyr, musik, poesi, farver, landbrug
osv.
Mvh
Jeanette

Fra : Ivar

Dato : 23-04-06 13:30

Jeanette Ellen Bauer skrev:

> Der er masser af forskellige emner - dyr, musik, poesi, farver, landbrug

Fint, det noget i stil med dette jeg søgte. Jeg prøver i SuperBest.

Der er masser af non-fiction bøger til små børn.
Fx laver det engelske forlag DK mange fine bøger, hvor billederne
er det vigtigste. Det undrer mig, at der ikke er et bare nogenlunde
udbud af film i samme stil.

Ivar Magmusson

--
Bruger du Outlook Express?