Kvinder undertrykker. Godmoral ctr dumlov
Fra : Bo Warming

Dato : 11-04-06 14:44

Realiteter i hjemmet er at mænd er de svage. Skrivebordsteori om
lighed gavner ikke. Ligesom love ofte er skadelige

Faren: "Hvorfor har du ikke tømt din gymnastikpose? Den står ude i
gangen og bliver jordslået. Har du heller ikke fået kigget på
lektierne endnu? Her roder også stadig, ryd lige det værste op og smid
dit snavsede tøj til vask og tag lige og åben vinduet, her lugter som
et abebur. Husk der kommer gæster om lidt, så hop i noget pænere tøj
og hvor mange gange har jeg sagt, at du skal tage dine udendørssko af
indenfor? Hvordan tror du her ville se ud, hvis jeg opførte mig præcis
som dig?"

Datteren: "Det tør du ikke for mor". Politiken 6apr06

"Loven kræver Resignation, Livet udfoldelse. Livet har Ret, Loven får
ret. KK Steincke

" Hvad er egentlig Juraens formål?

- At være Retfærdighedens Tjener, i Praksis at finde
overbevisende Argumenter for det Resultat, Magthaverne har brug for.
KK Steincke

"Det er bedre, at Live tager Livet af Loven, end at Loven tager Livet
af Livet. KK Steincke

Fra : Tommy Pedersen

Dato : 12-04-06 08:32

> Realiteter i hjemmet er at mænd er de svage. Skrivebordsteori om
> lighed gavner ikke. Ligesom love ofte er skadelige
Lighed er der skam. Det ene køn er stærkere på den ene måde det andet køn er
stærkere på en anden måde. Men for lige at gi lidt ekstra modspild, så har jeg
nu ellers indtryk af at statistikkerne for hvormange mænd og kvinder der slår
hinanden ihjel gensidig taler stærkt for at manden er det overlegne køn når det
kommer til den faktiske overlevelsessituation.

> " Hvad er egentlig Juraens formål?
Juraens/retsvidenskabens formål er af find ud af (som nogle mennesker allerede
ved) at lovgivning ikke er den rette måde at styre et samfund på. Det må ses sem
ef mindre evolutionær skridt at der er gået mere videnskab i lovgivningen end
der tidligere har været, hvorved flere mennesker stiller spørgsmål ved stadig
flere love og de mest alsidige ser at lovgivning ikke er nogen rationel løsning
på konflikt.

"med få lov" :p blllll

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-06 09:34

"Tommy Pedersen" <startek@mail.dk> wrote in message
> [...]
> køn når det
> kommer til den faktiske overlevelsessituation.

Du glemmer det vigtigste. Mænd lever mere end 5 år kortere i snit.
Fordi kvinders undertrykkelse er dræbende

> Juraens/retsvidenskabens formål er af find ud af (som nogle
> mennesker allerede
> ved) at lovgivning ikke er den rette måde at styre et samfund på.

Japanerne har en brøkdel af vor enorme lovjungle og har derfor en % af
vor enorme voldskriminalitet, tyveri, voldtægt osv osv