Legeland i Herning ??
Fra : Marianne Kjær Munk

Dato : 08-04-06 07:53

Legeland i Herning???
Hejsa

Er der nogle der ved om der ligger et stort legeland i eller omkring
Herning. Jeg var I biffen og der reklamerede de med det. Det skulle være
stort og det så ret sjovt ud.

Men jeg fik selvfølgelig ikke fat i hvad det hed.

Hilsen Marianne

Fra : Inger Pedersen

Dato : 08-04-06 08:01

"Marianne Kjær Munk" <marianne@NOSPAMmmmunk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der ved om der ligger et stort legeland i eller omkring
> Herning. Jeg var I biffen og der reklamerede de med det. Det skulle være

Hoppeloppeland - og det ER sjovt.

Hilsen Inger

Fra : Inger Pedersen

Dato : 08-04-06 08:03

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hoppeloppeland - og det ER sjovt.

Ups - så lige, at det er ændret:

http://www.babooncity.dk/

Fra : Heidi

Dato : 08-04-06 08:04

Inger Pedersen wrote:
> "Marianne Kjær Munk" <marianne@NOSPAMmmmunk.dk> skrev i en meddelelse

> Hoppeloppeland - og det ER sjovt.

Og det er så åbenbart blevet ændret til Baboon City
http://www.babooncity.dk/

--
Heidi

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-06 11:49

> [...]
> stort og det så ret sjovt ud.
>
> Men jeg fik selvfølgelig ikke fat i hvad det hed.

De andre _har_ svaret - jeg vil bare anbefale det. Vi var der 3 timer med en
på 2 og en på 4, og de kunne sagtens have været der længere tid....

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej