Q: Regnskabsprogram ??
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 15:24

Hejsa

Min kæreste og jeg er ved at starte en forretning op og dertil skal vi have
et regnskabsprogram...

Jeg har kigget noget på SummaSummarum, men kan ikke lige gennemskue om det
kan kobles op mod OScommerce, kan det det...??

Ellers, hvilket program kan være anvendeligt, det skal kunne minimum det
samme som Summa i enterprise, og skal så oven i hatten have OScommerce
opkoblingsmulighed, så man så nøjagtigt som muligt kan styre sit lager, når
der sælges fra netbutikken

Og ja, en ikke uvæsentlig del, så helst i samme prisklasse, og
brugervenlighed

Men hører da gerne om andre programmer også, det vigtigste er at få
fuldautomatiseret så meget som muligt af den slags

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-05-06 16:52

"Carsten & Ann" <blue22deep]a[yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kigget noget på SummaSummarum, men kan ikke lige gennemskue om det
> kan kobles op mod OScommerce, kan det det...??

Det kommer an på hvad du ligger i "kobles op mod".
Du kan importere ordre fra en e-handels løsning i Summarum via en
kommasepareret ASCII fil. Se evt. http://www.summarum.dk/23.htm
Faktura og lagerstyring laver du så i Summarum. Er det en mere avanceret
integration du ønsker, er Summarum ikke det rigtige valg.

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 12:01

Hej Allan

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Faktura og lagerstyring laver du så i Summarum. Er det en mere avanceret
> integration du ønsker, er Summarum ikke det rigtige valg.

Det klart bedste ville være at webshoppen så snart der gik en ordre en på
den, sendte den videre til regskabs/lager/ordre programmet med det samme...

Jeg ved godt det betyder at man skal være online døgnet rundt, men det vil
klart give den bedste lagerstyring, samt den bedste service for kunderne -
at dem som kigger på hjemme siden kan regne med de tal der står, med det
forbehold at der jo selvfølgelig ikke lige i samme øjeblik er en fysisk
kunde i butikken og køber den samme vare, så der evt. ikke er flere tilbage,
det kan man jo aldrig gardere sig imod...

Så det vil sige sig at, programmet skal også opdateret webshoppen så snart
der sælges noget til en fysisk kunde, så net-kunden altid har det
dugfriskeste lagertal

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kim Malmberg

Dato : 25-05-06 17:15

Hej
Vi kan tilbyde en komplet løsning...
Kraftig webshop, med SummaSummarum modulet indbygget.
Kræver som sagt Enterprise for at udveksle data.
Som noget helt nyt kan vi tilbyde et windows program der letter det daglige
arbejde med webshoppen.
Se linket nederst

--
Venlig hilsen/best regard.
Kim Malmberg

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 26-05-06 05:50

Hej Carsten & Ann

> [...]
>
> Men hører da gerne om andre programmer også, det vigtigste er at få
> fuldautomatiseret så meget som muligt af den slags

Prøv at se på Mamut, et komplet ERP system med gratis e-handel og
hjemmesideplads,
til priser fra 1.990,- +moms.

Bestil en gratis demoversion, send os en mail. Vores hjemmeside for Mamut er
under opbygning, men se
mere på http://www.mamut.dk - vores normale side er
http://www.proff-solutions.dk som henviser
til vores Mamut side.

--
Kell Jørgensen, Mamut Provider
www.proff-hosting.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 11:57

Hej Kell

"Kell Jørgensen" <info@SLETproff-solutions.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til priser fra 1.990,- +moms.
>
> Bestil en gratis demoversion, send os en mail. Vores hjemmeside for Mamut

Faldt over jer i går og bestilling på prøveversion blev sendt

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 26-05-06 12:40

Hej Carsten

> [...]
>
> "Kell Jørgensen" <info@SLETproff-solutions.dk> skrev i en meddelelse

> Faldt over jer i går og bestilling på prøveversion blev sendt

Er den sendt til Proff Solutions eller selve Mamut, jeg
menes ikke at have modtaget noget.

--
Kell Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 16:55

Hej igen

> Er den sendt til Proff Solutions eller selve Mamut, jeg
> menes ikke at have modtaget noget.

Den er sendt fra mamuts hjemmeside, og jeg har i dag talt med en René
omkring mamut, og han tjekkede op på det, og sørgede for at det blev sendt i
dag

Mvh
Carsten, Sandby