Iværksættere i København: Nøgletal og webs~
Fra : anette@inloco.dk

Dato : 23-05-06 23:38

Jeg har fået kontakt til Experian A/S (det er RKI og KOB, som har
slået sig sammen) i forbindelse med, at jeg skulle udgive "Nøgletal i
praksis".

Det har mundet ud i, at vi arrangerer et iværksættermøde i
København den 7. juni. Dem, der kommer til mødet, får gratis adgang
til den store webstatistik i et halvt år. Her er ALT materialet til
det opsøgende salg - og det er interessant at tjekke selskabernes
regnskabstal. Yderligere får man en gratis rykkerservice.

Se Inlocos invitation her:
http://franciskaner.dk/nogletalinvitation.pdf
eller se Experians annonce, som kommer i Iværksætteren næste gang
her:
http://franciskaner.dk/experian.pdf

Mange hilsner
Anette Sand

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-05-06 09:09

anette@inloco.dk wrote:

> [...]
> det opsøgende salg - og det er interessant at tjekke selskabernes
> regnskabstal. Yderligere får man en gratis rykkerservice.

Hej Anette

Det er et vældig godt tilbud, men har du overvejet at det ikke er alle dine
kunder/abonnenter, der bor i København?
Da jeg modtog mit eksemplar af "Nøgletal i praksis" læste jeg den spændende
indbydelse, men der er tale om en hel dagsrejse fra Vestjylland til
København for at deltage i knap 2 timers kursus.
Surt at det kun er "Dem, der kommer til mødet", der får "gratis adgang til
den store webstatistik i et halvt år" og "en gratis rykkerservice"

De skie tjøvenhavnere

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 16:53

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hej Anette
> indbydelse, men der er tale om en hel dagsrejse fra Vestjylland til
> København for at deltage i knap 2 timers kursus.
> De skie tjøvenhavnere

Tjaeh jeg bor på Als og har meldt mig til og kommer. Det handler vel lidt om
hvilke prioriteter.

mvh
Karsten Madsen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-05-06 19:49

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse

> Tjaeh jeg bor på Als og har meldt mig til og kommer. Det handler vel lidt
> om hvilke prioriteter.

Det gør det, men det skal f..... være et godt kursus for at man kan forsvare
at bruge det meste af en arbejdsdag på transport for at deltage i et kursus
af under 2 timers varighed. Selv når der lokkes med at "Dem, der kommer til
mødet", får "gratis adgang til den store webstatistik i et halvt år" og "en
gratis rykkerservice"

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 21:00

> [...]
> et kursus af under 2 timers varighed. Selv når der lokkes med at "Dem, der
> kommer til mødet", får "gratis adgang til den store webstatistik i et

Jo, man kunne jo også bruge tiden til at besøge andre kunder i København,
men det kræver naturligvis at man har nogle dér.

/karsten