Summasumarum
Fra : amstrup

Dato : 18-05-06 15:16

Ja så var jeg her igen!

Hej igen!
Hvis jeg skal udlæse posteringer for 2005 til komma fil og oprette et
nyt regnskab og indlæse denne kommafil, ville det så være rigtigt at
gøre som følger:

i filer - udskriv - posteringsjournal fra 01.01.05 - 31.12.05
- i filer - gem i kommasepareret fil - opret nyt regnskab med kryds i
oprettes manuelt/importeres?

Og hvordan får jeg i så fald indlæst kommafilen?

På forhånd tak for hjælpen!

MVH
Britt

Fra : lars

Dato : 19-05-06 15:37

Nej Du skal du vælge og kopier fra dit tidligere regnskab. Husk og vælge den
rigtige årsregnskabs periode.

Så får du en kopi af dit tidligere regnskab uden posteringer.

Så importere du den komma fil som du har lavet ind i en kassekladden og
bogføre.

mvh

Lars