Finde plastikbakker
Fra : YJ

Dato : 16-05-06 11:37

Jeg leder efter 550 ml plastikbakker som dem man kan se her:
http://unoplast.dk/shop/productinfo.asp?id=767

De kan ikke fås i den størrelse hos unoplast, og de vil ikke fortælle mig
navnet på producenten i Finalnd, så jeg kan høre om de kender andre
leverandører i DK.

I bunden af dem står der Tölkii Oy (Måske Tölkki) og Finland samt PS 550.

Er der nogen der ved hvor man får den slags henne?

YJ

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 16-05-06 16:29

YJ wrote:
> [...]
> 550.
>
> Er der nogen der ved hvor man får den slags henne?

Har du prøvet at søge på plastbakker på Google?
Karsten H. Jensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 16-05-06 16:44

In news:4469ab3c$0$15782$14726298@news.sunsite.dk,
YJ <sdf@dsf.sdf> Typed:
> Jeg leder efter 550 ml plastikbakker som dem man kan se her:
> http://unoplast.dk/shop/productinfo.asp?id=767

Hvad med Blister? Er det et anvendeligt alternativ?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : YJ

Dato : 16-05-06 19:12

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> wrote in
message news:4469f331$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> In news:4469ab3c$0$15782$14726298@news.sunsite.dk,
> YJ <sdf@dsf.sdf> Typed:
>
> Hvad med Blister? Er det et anvendeligt alternativ?

Hvad er blister?
De skal fryses ned med kødfars i.

YJ

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 16-05-06 22:06

YJ wrote:

> Hvad er blister?
> De skal fryses ned med kødfars i.
>
> YJ

En blisterpakning er en pakning, der sædvanligvis hænges på en krog med sin
vare "støbt" ind i. Det vil sige, at foran er et formstøbt og gennemsigtigt
plast, der igen omslutter en varemærkning.

Alt, hvad du ser hænge på kroge i lange baner er blisterpakninger. Selvsagt
egner de sig ikke til flydende varer og naturligvis ej heller til
nedfrysning. Der _skal_ du anvende passende, frostsikker emballage.

For at undgå problemer bør du nok i dit tilfælde henvende dig til
miljøkontrollen og få de nærmere direktiver dér.
Karsten H. Jensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 17-05-06 15:44

In news:446a15f6$0$15784$14726298@news.sunsite.dk,
YJ <sdf@dsf.sdf> Typed:

> Hvad er blister?

Det er fx. flødebolle plastæsker
(de behøver ikke være rum indelt for at være blister. Konceptet er
plasttypen, og lukningen)