Mandskab søges .
Fra : new@one

Dato : 14-05-06 18:47

Hej med jer alle.
Jeg søger friske folk fra KBH området helst med bil.
Jeg har et Firma der beskæftigere sig hovedesagligt med byggebrancen.
Vi river ned rydder op, holder orden på byggepladser og meget mere.
Har du evnen til, at beherske en minigraver eller en "Dumber" ville
dette bare være fedt.
Vi er fleksible og rare i Firmaet og gode kollegaer er der også.
Henvendelse skal ske på: 72 444 486
Mvh. FlexService I/S

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 14-05-06 21:04

"new@one" <D.berg@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[...]

prøv dk.opslag.stillinger
Det er den korrekte gruppe for sådanne opslag.

hilsen
Sørensen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : new@one

Dato : 15-05-06 16:28

Har prøvet,,,fik ikke noget ud af det. Ellers tak

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 16:51

Har prøvet,,,fik ikke noget ud af det. Ellers tak

Så prøv jobnet.dk eller lignende sider.

/karsten

Fra : new@one

Dato : 15-05-06 19:55

Karsten Madsen wrote:
> "new@one" <D.berg@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Har prøvet,,,fik ikke noget ud af det. Ellers tak
>
> Så prøv jobnet.dk eller lignende sider.
>
> /karsten
Svar : okay tak for det karsten. Prøver det.