Svenske byer/postnumre og måske indbyggere
Fra : Klaus Jensen

Dato : 08-05-06 23:02

Hej

Jeg mangler en database/liste/regneark med alle svenske postnumre - og meget
gerne med tal for indbyggere.

Det er desværre ikke nok bare at slå dem op en ad gangen, det skal bruges på
et website, hvor man kun skal udfylde postnummer.

På forhånd tak

- Klaus

Fra : K.T.

Dato : 09-05-06 17:48

Her er en mulighed for at downloade listen til windows og til MAC

http://www.posten.se/foretag/vara_tjanster/postnummersok/index_v.jspv?IntLinkRemoteCName=postnummer

Knud

Fra : Klaus Jensen

Dato : 11-05-06 16:26

"K.T." <k.t.slet@tesprivat.dk> wrote in message
> Her er en mulighed for at downloade listen til windows og til MAC
> http://www.posten.se/foretag/vara_tjanster/postnummersok/index_v.jspv?IntLinkRemoteCName=postnummer

Hej

Den har jeg fundet, men det er desværre et stykke software, hvor man ikke
kan lave et udtræk af selve listen. Det ser godt nok ud til jeg kunne afkode
data-filen, men det er lidt lusket og jeg ved ikke om det overhovedet er
lovligt.