Passiver og Aktiver
Fra : Primdal

Dato : 07-05-06 15:31

Hej NG

Jeg har et spørgsmål, jeg sidder og er ved at lave mit årsregnskab,
og der er mine

aktiver: -50.298
Passiver: -9.780

Jeg har læst et sted at de 2 tal skal være ens. Så vil jeg høre
hvordan jeg laver det ? for jeg startede sidste år, har der har jeg jo
brugt en del penge fra min egen konto til at købe ind for. mere
præcis ca 40000 kr. Men jeg har jo ikke solgt for så meget. Går ud
fra de 9780 som står under pasisiver er moms jeg har fået tilbage.

Men skal jeg nogen steder føre ind hvad jeg har "smidt" ind i
virksomheden ?? Det er summasumarum jeg bruger med standard konto plan.

Så har jeg også et andet spørgsmål, jeg har bogført og har bare
kørt det hele over bank kontoen, men jeg har kørt sådan lidt blandet
i mellem privat og virksomhed, betyder det noget så længe at min
regnskab er korrekt ??

Mvh
Kristian Primdal