Forpagte grillbar?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-05-06 17:29

Hej, der hvor jeg bor er en grillbar til forpagtning.

Da jeg har flere års erfaring derfra, og PT mangler job kunne jeg godt tænke
mig at give mig i kast med det.

Men hvad kræves der?

Næringsbrev?
Hygiejnebevis?
Eller blot god erfaring fra tilsvarende job?

Eller hvor får jeg de 2 førstnævnte ting?

Fra : LarsJ

Dato : 04-05-06 20:52

Martin Nielsen skrev:
> [...]

> Næringsbrev?
> Hygiejnebevis?
> Eller blot god erfaring fra tilsvarende job?

Lidt penge er nok også en god ide, hvis du vil have en chance for at få
kreditter fra leverandørerne. Der skal formentlig også stilles en
bankgaranti til vedkommende, der forpagter grillbaren ud.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=n%C3%A6ringsbrev&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

http://www.google.dk/search?hl=da&q=hygiejnebevis&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK