SMS konkurrence - hvem kan levere..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-05-06 18:14

Jeg vil lave en enkelt SMS konkurrence, hvor man ved at sende en SMS med det
rigtige svar på spørgsmålet kan blive udtrukket som den heldige vinder.
Dette skal ske ved en overtaksering, men de steder jeg har forespurgt kan de
enten ikke eller også er der et mdl. gebyr eller opstartsomk. på for mange
(for denne konkurrence i hvert fald) penge.

Er der nogen her der kender nogen der kan lave det til en overkommelig pris,
hvor begge parter får noget ud af det? Det skal foregå på www.lalala.dk og
såfremt det er relevant kan leverandøren få reklame på siden, hvis det kan
fremme vilkårene.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-05-06 18:21

> [...]
> såfremt det er relevant kan leverandøren få reklame på siden, hvis det kan

Prøv og kontakt http://smsas.com - som partner får du adgang til
kontrolpanel hvor du selv let og enkelt kan opsætte quizzer m.m.

--
Michael

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-05-06 21:12

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv og kontakt http://smsas.com - som partner får du adgang til
> kontrolpanel hvor du selv let og enkelt kan opsætte quizzer m.m.

Siden kan ikke vises...

Fra : Thomas Andersen

Dato : 03-05-06 21:20

http://www.smsas.com

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-05-06 22:18

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.smsas.com

Det hjalp på det - takker.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-05-06 21:44

> Siden kan ikke vises...

Ahh.. der skal nok lige en 3 w'er foran.. Tænkte jeg jo ikke på, Firefox
sætter dem selv foran hvis de er nødvendige ;))

--
Michael

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 08-05-06 14:51

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> såfremt det er relevant kan leverandøren få reklame på siden, hvis det kan

www.nemsms.dk

mvh
JOhan