Merchandise
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-06 20:07

Hej Gruppe

Håber dette er det rigtige sted at spørge.

Jeg ejer en nystartet mindre virksomhed (indtil videre kun med mig selv) og
leder efter nogle reklameartikler, lightere/kuglepenne med tryk mm. Som skal
bruges som "visitkort", eller strø-artikler om man vil.

Er der nogen der kender et sted (gerne on-line) hvor man kan få lavet dette
i mindre mængder? De fleste steder jeg kan finde skal man købe 400-500 stk,
jeg havde mere forestillet mig noget i retningen af 100 stk til at starte
med.

Nogen der kender et firma der kan klare det til fornuftig pris?

Martin

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 30-04-06 08:38

> [...]
> til at starte med.
>
> Nogen der kender et firma der kan klare det til fornuftig pris?

http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&cr=countryDK&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=reklameartikler&spell=1

http://www.justfuckinggoogleit.com/

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 08:45

"Martin Hansen [6430]" <martin [snabel-a] prik mrhansen dk> skrev i en
meddelelse news:4453b94c$0$47074$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> til at starte med.
> Nogen der kender et firma der kan klare det til fornuftig pris?

Prøv at snakke med Tryk og Design i Sønderborg (jeg kan se du er fra
Nordborg). De plejer at kunne det med de små mængder.
www.trykogdesign.dk

--
mvh Karsten Madsen
www.alsit.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapperat

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 30-04-06 10:56

Martin Hansen [6430] wrote:
> [...]
> stk til at starte med.
>
> Nogen der kender et firma der kan klare det til fornuftig pris?

Der findes oceaner af muligheder på Google. Prøv at søge på
"reklameartikler", "reklamegaver", reklamekuglepenne" - i det hele taget
noget med reklame. Find de artikler, du ønsker og indhendt tilbud fra nogle,
du finder tilforladelige. Dem, der ikke ønsker dig som "småkunde" skal nok
lade dig det vide med tilbud med overpriser, du er ude af trit med det
gennemsnitlige.

Du kan da f.eks. prøve at søge her:

http://www.ottensten-promotion.dk/

der har været i branchen i masser af år.
Karsten H. Jensen

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 30-04-06 14:08

"Karsten H. Jensen" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Øv, nu laver http://print2people.dk/ ikke lige lightere, men hvis du skal
have vistikort/krus osv. så kan jeg anbefale disse. Fik selv lavet visitkort
(som jeg selv have lavet i Photoshop) hos dem og det klarede de hurtigt og
billigt.

vh
Steffen (der ikke har økonomiske interesser i firmaet)

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.