Tyveri
Fra : new@one

Dato : 10-04-06 14:46

Hej alle. Jeg har mistet min mappe på en byggeplads hmm ! Der var en
masse papire inklusiv en seddel fra Tast selv moms i ved med min tast
selv kode...Hvad gør mand ? kan denne kode misbruges til noget ? Mvh.
Dennis

Fra : Holst

Dato : 10-04-06 15:08

new@one wrote:

> Hej alle. Jeg har mistet min mappe på en byggeplads hmm ! Der var en
> masse papire inklusiv en seddel fra Tast selv moms i ved med min tast
> selv kode...Hvad gør mand ? kan denne kode misbruges til noget ?

Prøv at ring til Skat og spørg dem. Umiddelbart vil jeg tro, det vil
være en god idé at få en ny kode.

Fra : KT

Dato : 10-04-06 16:12

"new@one" <D.berg@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
Hej alle. Jeg har mistet min mappe på en byggeplads hmm ! Der var en
masse papire inklusiv en seddel fra Tast selv moms i ved med min tast
selv kode...Hvad gør mand ? kan denne kode misbruges til noget ? Mvh.

Er du heldig betaler 'tyven' din moms!

Knud

Fra : Nicolai Lang

Dato : 10-04-06 16:40

On 10 Apr 2006 06:45:49 -0700, "new@one" <D.berg@webspeed.dk> wrote:

>Hej alle. Jeg har mistet min mappe på en byggeplads hmm ! Der var en
>masse papire inklusiv en seddel fra Tast selv moms i ved med min tast
>selv kode...Hvad gør mand ? kan denne kode misbruges til noget ? Mvh.

Bestil en ny kode - så er den gamle med det samme spærret.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com