Revisor
Fra : new@one

Dato : 09-04-06 23:10

Hej. Hvad koster en Revisor ca om måneden, når alt han skal
beskæftige sig med er regnskab og bogføring ?

Fra : Per H

Dato : 10-04-06 04:45

On 9 Apr 2006 15:10:22 -0700, "new@one" <D.berg@webspeed.dk> skrev:

>Hej. Hvad koster en Revisor ca om måneden, når alt han skal
>beskæftige sig med er regnskab og bogføring ?

min tager ca 12 000 pr år . det er med årsregnskab, som koster 6000
alene.

jeg laver selv kassekladden

Vh Per

Fra : new@one

Dato : 10-04-06 05:21

Per H wrote:

> min tager ca 12 000 pr år . det er med årsregnskab, som koster 6000
> alene.
>
> jeg laver selv kassekladden
>
> Vh Per
Hej Per. Det vil sige at du betaler Revisoren 500 kr om måneden. Det
lydder måske dumt, men hvad er kassekladden ?
Mvh. Dennis

Fra : Claus Agerskov

Dato : 10-04-06 13:59

new@one wrote:

> Det lydder måske dumt, men hvad er kassekladden ?

Kassekladden er der, hvor du angiver, det du vil bogføre med henholdsvis
konto og modkonto samt angivelse af bilagsnumre.

Jeg vil anbefale dig, at tage kontakt til et par revisorer, hvor du aftaler
et møde, hvor der kort bliver gennemgået, hvad de kan gøre for dig, og hvad
du eventuelt selv skal håndtere.

Her efter vil de give dig et tilbud, som er afhængig af omfang, hvor meget
du selv udarbejder og hvor meget, den enkelte revisor skal tjene på det.

De herligste hilsner
--
Claus Agerskov, koordinator, ca@saldi.dk, 27 59 69 96
c/o Agerskov, Råbrovej 34, 2765 Smørum

Saldi - det frie, danske økonomisystem .oO( www.saldi.dk )

Fra : new@one

Dato : 10-04-06 05:22

tak Per

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-04-06 10:55

"new@one" <D.berg@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Hvad koster en Revisor ca om måneden, når alt han skal
> beskæftige sig med er regnskab og bogføring ?

Hvorfor dog betale en dyr revisor for den slags rutinearbejde?
Der findes masser af firmaer, der tilbyder bogføring. Prøv at søg på
bogføring på http://www.degulesider.dk

Og nøjes så med at bruge revisoren til årsregnskabet og rådgivning når du
har noget, som kræver special viden.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-04-06 13:11

"new@one" <D.berg@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
Hej. Hvad koster en Revisor ca om måneden, når alt han skal
beskæftige sig med er regnskab og bogføring ?

Prøv at ring til Lene på tlf.: 21 92 02 62,

Hun klarer det hele "pr. postordre" til en vanvittig rimelig pris.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk