Samarbejde - hvor er du?
Fra : Niels Lervad

Dato : 09-04-06 13:15

Hej:
Jeg bor lidt nord for Århus ud til en meget befærdet amtsvej. Med henblik på
salg til private søger jeg forbindelse med en grossist/importør, der mangler
et godt og synligt salgssted i et meget købedygtigt område. Produkterne
kunne f.eks. være havetraktorer, ATV'er, havemøbler eller ??? - egentlig kun
fantasien sætter grænser.
Jeg har lidt teknisk snilde og har masser af plads - både ude og inde (bor
på nedlagt landejendom).
Kontakt mig, hvis du tror, at vi kunne få noget ud af et samarbejde.

MVH

Niels Lervad

mail: lervad@yahoo.dk