rj 45 stik i løs vægt
Fra : christian

Dato : 27-05-06 21:10

Hvor kan man købe dem henne efterhånden?
Jeg syntes de forsvinder fra hylderne hos løsdels pusherne.

Fra : Daniel KJ

Dato : 27-05-06 21:30

"christian" <nej@nej.dk> wrote in message
> Hvor kan man købe dem henne efterhånden?

Kan bl.a.. købes hos Proconsult
http://proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-kab/kabel39/kabelutprj45.html

/Daniel

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-05-06 07:29

"christian" <nej@nej.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe dem henne efterhånden?
> Jeg syntes de forsvinder fra hylderne hos løsdels pusherne.

Som næsten altid Biltema har dem, 20 stk 29,95, så hvis du har et Biltema i
nærheden.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Henrik Hartig

Dato : 28-05-06 08:35

christian skrev:
> Hvor kan man købe dem henne efterhånden?
> Jeg syntes de forsvinder fra hylderne hos løsdels pusherne.

Hvis du bor i nærheden af Nørreport station
Brinck Elektronik
Frederiksborggade 42
1360 København K
Tlf : 33 11 15 70
Fax : 33 91 15 70

Fra : joke

Dato : 30-05-06 22:56

"Henrik Hartig" <post@henrikhartig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Eller hvad med disse 2 produkter

http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=502-92
http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=501-34

hilsen

Johnny

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 29-05-06 09:50

Vær opmærksom på om du skal bruge 100m eller 1G. Der er forskel på stikkene.
De passer alle i dit netkort, men en 100Mbit kan sandsynligvis ikke køre
1G... og snakker vi 10G er problemer endnu større...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er ved svar på mail