ISDN router
Fra : Tobias K Tobiasen

Dato : 07-05-06 21:51

Hejsa

Jeg leder efter en ISDN router. Den skal bruges på en adresse hvor man
ikke kan få ADSL. Den billigste jeg kan finde er D-Link DI 304 til 1200,-
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38374#

Findes der ingen billigere ISDN routere?
Vil den virke med en almindelig ISDN forbindelse? De skriver "ISDN BRI
Line".

T2K

Fra : Hans

Dato : 07-05-06 21:58

Tobias K Tobiasen wrote:
> [...]
>
> Findes der ingen billigere ISDN routere?
> Vil den virke med en almindelig ISDN forbindelse? De skriver "ISDN BRI

Spørg i gruppen news:dk.marked.privat.edb.ekstern

De sælges ind i mellem til ingen penge.

En Zyxel Prestige 100 eller 100IH vil være et godt bud, men du får sikkert
tilbudt flere.

Hans

Fra : Anders Majland

Dato : 09-05-06 10:53

> En Zyxel Prestige 100 eller 100IH vil være et godt bud, men du får sikkert
> tilbudt flere.

Er jeg enig i anbefalingen af - jeg har brugt en et par år hjemme frem til
udgangen af 2005 og bruger stadig nogle stykker på arbejde.. Ganske nemme at
have med at gøre

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-05-06 21:55

On Sun, 07 May 2006 22:50:45 +0200, Tobias K Tobiasen
<news2@dont.remove.nospam.tobiasen.dk> wrote:

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38374#
>
> Findes der ingen billigere ISDN routere?

Der sælges ikke så mange af dem (længere), så priserne er ret høj. Til
gengæld er der mange, der er gået væk fra ISDN, så man kan finde et
godt eksemplar til en rigtig god pris på eBay og lignende.

Se fx efter en Cisco 803.

> Vil den virke med en almindelig ISDN forbindelse? De skriver "ISDN BRI
> Line".

ISDN BRI *er* en 'almindelig' ISDN-forbindelse (to kanaler).

(Jeg skrev almindelig i anførselstegn, for den er nok ikke særlog
almindelig længere. Jeg tror, firmaernes ISDN PRI'er (30 kanaler) er
mere almindelige i dag).

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/