oversigt over ip-adresser
Fra : Jens

Dato : 26-04-06 20:39

Hej NG

Jeg er på udkik efter et lille program, der kan afsøge mit netværk (subnet)
for ip-adresser på tilsluttede enheder. Jeg vil kunne fortælle, at det skal
undersøge subnet 192.168.0.

Findes et sådant program?

mvh
Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-04-06 20:43

On Wed, 26 Apr 2006 21:39:03 +0200, "Jens"
<ingenspam.jens-c@nospam.ofir.dk> wrote:

> Jeg er på udkik efter et lille program, der kan afsøge mit netværk (subnet)
> for ip-adresser på tilsluttede enheder. Jeg vil kunne fortælle, at det skal
> undersøge subnet 192.168.0.

Se fx på nmap.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-04-06 20:45

Jens wrote:

> Jeg er på udkik efter et lille program, der kan afsøge mit netværk
> (subnet) for ip-adresser på tilsluttede enheder. Jeg vil kunne
> fortælle, at det skal undersøge subnet 192.168.0.
>
> Findes et sådant program?

nmap

Fra : Gert Krabsen

Dato : 26-04-06 21:44

Jens wrote:
> [...]
> for ip-adresser på tilsluttede enheder. Jeg vil kunne fortælle, at det skal

Prøv http://www.kaboodle.org/

mvh

Krabsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-06 22:21

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> wrote in message

> Prøv http://www.kaboodle.org/

hmm den går da hel kold, når den scanner vores netværk på 1100brugere lukker
den ned hele tiden.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 01-05-06 07:59

Bjarke Hansen wrote:
> "Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> wrote in message

> hmm den går da hel kold, når den scanner vores netværk på 1100brugere lukker
> den ned hele tiden.

Ja ok, så stort et net har jeg ikke prøvet den på - det kan jeg godt
forestille mig, der går kaboodle i..

/Krabsen

Fra : Max

Dato : 26-04-06 22:14

Hen Jens

> Findes et sådant program?

http://www.networkview.com/

Mvh Max

Fra : O. Skjold

Dato : 26-04-06 23:12

Jens skrev i news:444fccfd$0$27546$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

<klip>

Look@LAN, freeware: http://www.lookatlan.com/

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Jens

Dato : 27-04-06 08:11

Tak for alle Jeres svar.

Jeg vil afprøve de forskellige løsninger I er kommet med.

mvh
Jens

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-04-06 10:18

Jens skrev:
> Tak for alle Jeres svar.
>
> Jeg vil afprøve de forskellige løsninger I er kommet med.
>
> mvh
> Jens

Jeg bruger altid Angry IP Scanner http://www.angryziber.com/ipscan/ -
Skal ikke installere kør blot .exe filen.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk