netværksafspiller - hvad skal man købe?
Fra : Peter Holm

Dato : 12-04-06 21:36

heysa
jeg overvejer kraftigt at købe en netværksafspiller til streaming af musik,
internetradio er et must, fotos og lidt børne dvds fra min server pc.
Nogen der har et godt bud på et apperat til den slags?
Det skal være med cable - gider ikke wireless.
Er der en kategori med disse afspillere på edbpriser.dk ?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk
61 77 55 62

Fra : Niklas Petersen

Dato : 20-04-06 15:02

Peter Holm wrote:
> [...]
> Det skal være med cable - gider ikke wireless.
> Er der en kategori med disse afspillere på edbpriser.dk ?

En XBOX med XBMC er en god og billig løsning.
http://www.xboxmediacenter.com/

Dog har den en harddisk og en blæser i, så den larmer lidt mere end en
ren afspiller. Det meste støj kan dog fjernes ved at skifte blæseren til
en papst.

Ellers er der vel Kiss afspillerne. D-link har vist oxo lavet en Media
Player, men den er muligvis kun wireless. Jeg har ikke prøvet nogen af
disse afspillere - kun xbox.

Fra : Peter Holm

Dato : 22-04-06 20:21

"Niklas Petersen" <spam@berta.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ellers er der vel Kiss afspillerne. D-link har vist oxo lavet en Media
> Player, men den er muligvis kun wireless. Jeg har ikke prøvet nogen af

jeg har bestilt en Pineacle Showcenter 200, og håber det er noget der dur.
http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+Products/Digital+Media+Adapters/Digital+Media+Player/ShowCenter+200.htm

Mvh
Peter