Flytte en database
Fra : David Trasbo

Dato : 20-05-06 09:43

I forbindelse med lki.dk's wiki, som ligger på Fracs server, er det blevet
bemærket, at serveren er meget ustabil.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at flytte wikien til 1go.dk's server.
Wikiens indlæg lagres i en MySQL-database, men hvordan flytter jeg denne
database til 1go.dk?

Wikien skal flyttes her til: http://lkiwiki.1go.dk

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Christoffer

Dato : 20-05-06 11:39

"David Trasbo" <datra@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derfor kunne jeg godt tænke mig at flytte wikien til 1go.dk's server.
> Wikiens indlæg lagres i en MySQL-database, men hvordan flytter jeg denne
har du adgang phpmyadmin? for så kan du bare lave en export på den...

Fra : David Trasbo

Dato : 22-05-06 13:01

Christoffer skrev:

> har du adgang phpmyadmin? for så kan du bare lave en export på den...

Ja, jeg har, og jeg har også forsægt at eksportere databasen. Men hvor skal
jeg skrive oplysningerne om hvor databasen skal hen?

Fra : Christoffer

Dato : 22-05-06 14:10

> Ja, jeg har, og jeg har også forsægt at eksportere databasen. Men hvor
skal
> jeg skrive oplysningerne om hvor databasen skal hen?
du burde gerne få en sql kode frem
create table 'foo' {
}

den kan du så bare kopiere over i din nye database.

Fra : David Trasbo

Dato : 22-05-06 14:19

Christoffer skrev:

> skal
> du burde gerne få en sql kode frem
> create table 'foo' {
> }
>
> den kan du så bare kopiere over i din nye database.

OK, det prøver jeg.