danske bøger om php ...
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 18-05-06 08:58

Hej i hytten,

Findes der virelig ingen danske lærebøger om php? (ud over det lille hæfte)

ras

Fra : Martin Ploug

Dato : 18-05-06 09:07

rasmus.carlsen <rasmuscarlsen@tdcadsl.dk> (punktum) skrev:
>Hej i hytten,
>
>Findes der virelig ingen danske
>lærebøger om php? (ud over det lille hæfte)
>
>ras

Hej Rasmus

Der findes et par stykker på dansk

Mener der er en der hedder php bogen

og desuden disse:

http://www.gad.dk/find.asp?find=php+bogen

Fra : MooreHojer

Dato : 18-05-06 13:16

> Findes der virelig ingen danske lærebøger om php? (ud over det lille
> hæfte)

Forlaget libris har udgivet 2 tror jeg, jeg har selv den ene, den hedder
Avanceret PHP

Fra : andy

Dato : 17-05-06 15:45

Der er også en med både php mysql og apache.
her kan du læse lidt om den
http://www.libris.dk/default.asp?loadside=/Vis_Produkt.asp?ISBN=87-7843-617-6

Fra : jesper

Dato : 18-05-06 19:03

rasmus.carlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Hej i hytten,
>
> Findes der virelig ingen danske lærebøger om php? (ud over det lille hæfte)
>
> ras

hej jeg har selv læst bogen fra libris som hedder PHP 5.

den er godt nok ikke ret stor men den er nem at gå i gang med og tilsidst
kommer den også ind på noget af det svære med mySQL og hvordan opbygningen
skal være i php..

jeg har selv læst den til at komme igang med PHP og syntes den er god.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 18-05-06 19:10

- mange tak allesammen, jeg lurer lidt i butikken

ras