stalastik
Fra : andy

Dato : 12-05-06 20:09

Hej jeg er ved at lave en hjæmmeside, hvor jeg på sigt vil sælge noget
banner plads til ca 3 forskelige. og jeg vil gerne have et sted hvor dem
der køber reklame pladsen kan gå ind og se hvor mange gange deres banner
er vist, eks i alt idag uge md. Eks måske også hvormange forskelige
bruger der har set det.
Men det skal kun være muligt for dem der har købt bannerpladsen at se
det, så det skal også være med en slaks logon.
Eventuel nogen der kender et færdigt prudukt, eller har mod på at lave
det for en pris.

Fra : Geert Lund

Dato : 13-05-06 20:18

andy wrote:

> Eventuel nogen der kender et færdigt prudukt, eller har mod på at lave
> det for en pris.

www.phpadsnew.com er din ven.

Geert Lund,
www.GLD.dk

Fra : Martin

Dato : 13-05-06 21:15

Geert Lund wrote:

> www.phpadsnew.com er din ven.

Helt enig. Men MEGET uoverskulig imo. Men phpadsnew har simpelthen ALLE
funktioner, stortset.

Der findes også et par stykker her

<http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Ad_Management/index.html>