PHP-scripts fra cd-rom
Fra : Arne Feldborg

Dato : 30-04-06 23:50

Hejsa...

Er der nogen der har et godt forslag (gerne udfra egne erfaringer med
samme) til hvilket program man med fordel kan bruge til afvikling af
PHP-scripts direkte fra en cd-rom.?

Jeg har nogen gange brugt MicroWeb, som jo indeholder en komplet
web-server. Men jeg mener at vide, at hvis man ikke har brug for MySql,
CGI, Pearl, osv. (men kun PHP), så kan man nøjes med et noget mere
ydmygt system.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Troels Hansen

Dato : 03-05-06 17:40

Arne Feldborg skrev:
> [...]
> web-server. Men jeg mener at vide, at hvis man ikke har brug for MySql,
> CGI, Pearl, osv. (men kun PHP), så kan man nøjes med et noget mere

php.exe ?

Fra : Benny Nissen

Dato : 03-05-06 18:53

Arne Feldborg ramte sit keyboard den 01-05-2006 00:50 og fik dette ud af
det:
> Hejsa...
>
> Er der nogen der har et godt forslag (gerne udfra egne erfaringer med
> samme) til hvilket program man med fordel kan bruge til afvikling af
> PHP-scripts direkte fra en cd-rom.?

Du skal bare have fat i nanweb.exe som er en lille webserver, der kan
køre php. Fylder meget lidt.

Se mere her f.eks.:
http://lists.mushaake.org/pipermail/php/Week-of-Mon-20050523/018435.html

og

http://www.soft-ware.net/internet/publishing/webmaster/http-server/p04631.asp

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 06-05-06 23:20

Benny Nissen <news@bennynissen.dk> skrev Wed, 03 May 2006 19:53:02 +0200
>Du skal bare have fat i nanweb.exe som er en lille webserver, der kan
>køre php. Fylder meget lidt.

Tak for forslagene. Det ser ud som om begge de to du nævner kan klare
opgaven.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/