Oprettelse af database med phpmyadmin
Fra : Søren Frederiksen

Dato : 27-04-06 17:04

Jeg er i den heldige situation at jeg har et asp script der
kigger i en access database for at validere brugeren der logger
ind, men den kan jeg ikke bruge hos b-one og de kan ikke hjælpe
mig andet end at sige at jeg må bruge deres mysql, som jeg
overhovedet ikke kan finde ud af.

Er der nogen der ligger inde med en elektronisk vejledning eller
kan henvise til en der grafisk der fortæller mig hvad jeg bør
gøre for at kunne validere brugeren der logger ind i et php
script der læser fra en mysql database ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-04-06 21:10

Søren Frederiksen wrote:

> [...]
> gøre for at kunne validere brugeren der logger ind i et php
> script der læser fra en mysql database ?

Det er nok den her side, du leder efter:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp#phmul

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/