Optage lyd..
Fra : Jonathan Schwabe

Dato : 21-04-06 05:45

Hej alle, ved ikke hvordan dette kan lade sig gøre, men jeg vil gerne ha
mulighed for at folk der besøger mit site, skal ha mulighed for at optage en
lydsekvens igennem deres egen mikrofon.
Er der nogen der har kenskab til om det kan lade sig gøre, uden de store
omkostninger, helst i php, da det er dte jeg programmerer i.
vh
Jonathan

Fra : Jesper H

Dato : 21-04-06 07:34

Hej Jonathan

Jeg tror umiddelbart ikke det kan lade sig gøre udelukkende i PHP. Du
kan givetvis få PHP til at gemme en lydsekvens i en database eller en
fil på serveren når først den er optaget, men derudover er PHP jo
strengt serverside, dvs. alt processering foregår på serveren og
intet på klienten - derfor kan PHP ikke få kontakt til klientens
lydkort/-driver.

Men, det er måske muligt at du kan lave noget med Java, som så
optager det, og sender det til PHP... Prøv evt. i en Java-gruppe.

--
Mvh Jesper, http://fdf.dk/landsdel1/

Fra : adm@sexchancen.dk

Dato : 24-04-06 10:06

Jesper H wrote:
> [...]
>
> Men, det er måske muligt at du kan lave noget med Java, som så
> optager det, og sender det til PHP... Prøv evt. i en Java-gruppe.
okay det vil jeg prøve.