Web Shop
Fra : Bruno Pallesen

Dato : 18-04-06 22:02

hej

Er der nogen fra Aalborg området der har kenskab til at lave en side
med køb af forskellige produkter ( Web shop )

Med venlig hilsen
Bruno

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 19-04-06 23:36

Bruno Pallesen <eurobike@S0BHSeurobike.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen fra Aalborg området der har kenskab til at lave en side
> med køb af forskellige produkter ( Web shop )

Jeg har haft held med at hente oscommerce og installere det via FTP på
serverguider webhotel. Det kører fint.
Skriv til mig privat, hvis du vil vide mere

--
Jeg har talt

Fra : M

Dato : 20-04-06 07:12

> [...]
>
>Er der nogen fra Aalborg området der har kenskab til at lave en side
>med køb af forskellige produkter ( Web shop )

Du får den også lige her:

Hej Bruno

Jeg har netop lavet en sådan løsning for en kunde. Jeg bor i Aalborg.
Hvis du er interesseret, så skriv venligst, "info (a) bigm . dk" så
kan vi tage en snak om
det.

-M

Fra : Per Rasmussen

Dato : 20-04-06 20:19

M wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
>
> Jeg har netop lavet en sådan løsning for en kunde. Jeg bor i Aalborg.
> Hvis du er interesseret, så skriv venligst, "info (a) bigm . dk" så

Lille M hvad er det så lige du ikke forstår med hensyn til brug at disse
newsgrupper.

Det kunne se kønt ud hvis vi andre også begyndte at reklamere for os
selv i disse grupper.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : M

Dato : 21-04-06 06:58

> [...]
>newsgrupper.
>
>Det kunne se kønt ud hvis vi andre også begyndte at reklamere for os

Lille Per

Tjek datoen og * * * * * hjem!

-M

Fra : Mr. T

Dato : 21-04-06 16:31

Bruno Pallesen (slet S0BHS) wrote:
> [...]
>
> Er der nogen fra Aalborg området der har kenskab til at lave en side
> med køb af forskellige produkter ( Web shop )

Du kan kanskje bruge http://www.nopdesign.com/freecart/
Det er meget enkelt at lave til.
Demo: http://www.shop.nopdesign.com/
--