WebShop
Fra : Michael

Dato : 17-04-06 23:13

Hej

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde en gratis webshop gerne på dansk men
gode muligheder.

På forhånd TAK

Mvh. Michael

Fra : Martin

Dato : 18-04-06 02:48

Michael wrote:
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde en gratis webshop gerne på dansk men
> [...]

OScommerce, søg på google
Ellers tag en smut forbi
<http://www.opensourcecms.com/> og kig lidt under e-commerce

Fra : M

Dato : 20-04-06 07:14

>Hej
>
>Er der nogle der ved hvor jeg kan finde en gratis webshop gerne på dansk men
> [...]

Hej Michael

Hvis du får problemet, så skriv venligst. Jeg har netop lavet en sådan
løsning for en kunde (OSCommerce). Så kan vi finde den rigtige løsning
til dig.

-M

Fra : henrik

Dato : 06-04-07 14:13

Michael wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde en gratis webshop gerne på dansk men
> [...]
prøv www.freewebshop.org
jeg har sådan en den se på www.refil.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-04-07 01:15

henrik wrote:

> prøv www......

Det er da vist hastighedsrekord.

Michael stillede et spørgsmål den 18. april sidste år og du svarer han den
6. april i år. Tror du overhovedet, at spørgeren ser dit svar?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 13-04-07 04:11

Den Fri, 06 Apr 2007 13:12:38 +0000 skrev henrik:

> prøv www.freewebshop.org
> jeg har sådan en den se på www.refil.dk

Men Henrik har nu helt ret - webshoppen er kanon.
Se min (som langt fra er færdig, der er nemlig ikke mange varer i den
endnu, men det kommer snart) http://www.ranunkelvej.com

Hilsen
Karl Erik.