Vise det der er opdateret
Fra : Per Rasmussen

Dato : 13-04-06 16:52

Jeg sidder og sysler med noget PHP og MySQL database hvor jeg vil
lave følgende forløb:
Side A
Her udfylder man en form, hvorefter man sender den. Og man kommer
videre til:

Side B
opdaterer databasen.
Herfra skulle man komme videre til:

Side C
Viser de informationer man har indsat i formen på side A, samt
yderligere informationer som man henter fra en anden tabel i
databasen.

Jeg har med JavaScript fået den til at gå til en side der viste
oplysningerne, men den side er lavet til at vise indholdet i den
bestemte opdatering..
Jeg ville godt have en standard som jeg kan bruge til alle
opdateringer af siden.

Er der nogen der har en løsning på dette, eller henvisning til et
sted hvor jeg kan se det.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer

Dato : 13-04-06 19:13

"Per Rasmussen" <jeg@skalgivedig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestemte opdatering..
> Jeg ville godt have en standard som jeg kan bruge til alle
Har jeg misforstået det hvis jeg mener at du vil hente dataerne du lige har
sat ind i databasen? Hvorfor så ikke bare hente de dataer du lige har
opdateret ?

Fra : Per Rasmussen

Dato : 13-04-06 23:47

Christoffer wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Har jeg misforstået det hvis jeg mener at du vil hente dataerne du lige har
> sat ind i databasen? Hvorfor så ikke bare hente de dataer du lige har
> opdateret ?

Det er nærmest det samme, men jeg ville helst have det lavet på en måde, så
uanset hvilken "linie" i databasen der er opdateret, så får jeg det automatisk
frem, evt med flere oplysninger, som ligger lagret i "linien" men som ikke er
opdateret (faste oplysninger kan vi kalde det)