Exif komponent
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 24-05-06 09:04

Hej,

Jeg er på udkig efter en .JPG Exif komponent, hvor jeg kan skrive
informationer i et .JPG billede.

Jeg skal lave et foto album der ikke bruger en database.
Jeg vil kunne tilføje et bemærknings felt til billedet.
Så jeg vil bare læse informationerne der ligger i billedet.

Carsten

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 24-05-06 11:30

Carsten Pedersen skrev:
> [...]
> Jeg vil kunne tilføje et bemærknings felt til billedet.
> Så jeg vil bare læse informationerne der ligger i billedet.

Hej igen,

Jeg skylder måske lige at fortælle at, jeg programmere i ASP.

Carsten

Fra : Christian Kragh

Dato : 11-06-06 20:58

> Jeg skylder måske lige at fortælle at, jeg programmere i ASP.

Hej.

Se på www.iloire.com for at se et fotoalbum i asp med de funktioner du
ønsker...

Samtidig har jeg udviklet og intigreret, fra andet systen, en exif
komponent som du kan få hvis du er interesseret.

Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne