LDAP
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 08:13

Hej alle

Jeg skal i gang med at rode lidt med LDAP fra asp sider.

Det drejer sig primært om administration af en centralt placeret validerings
server.
Oprettelse af brugere, ændringer af passwords mm.
Jeg har fundet et par komponenter som ser ud til at kunne løfte opgaven, men
ville lige høre om nogen af jer har erfaringer med disse, eller har andre
gode forslag.

IP*Works! Internet Toolkit
http://www.nsoftware.com/ipworks/technologies.aspx?sku=ipe6-a
Ser ud til at indeholde en lang række tools, og er temmelig dyr.

AdvLDAP fra ASPfusion http://aspfusion.net/advldap.htm
Lidt billigere, men ser stadig ud til at kunne hvad jeg efterspørger.

Prisen er ikke den afgørende parameter, men kan jeg spare et par hundrede $
gør jeg det selvfølgelig gerne. Det er dog vigtigere at systemet er let
tilgængelig, da det efter al sansynlighed ikke skal køre særligt længe.

Venlig hilsen
Erling

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 08:29

[snip]
> [...]
>
> AdvLDAP fra ASPfusion http://aspfusion.net/advldap.htm
> Lidt billigere, men ser stadig ud til at kunne hvad jeg efterspørger.

Begge er OK til min opgave.
Har valgt AdvLDAP

Erling