Access-database med adgangskode vil ikke å~
Fra : Morten

Dato : 17-05-06 11:45

Hej

Jeg har en Access-database med sikkerhedskode på.

Jeg prøver at få adgang til den via denne kode:
---------------------------------
<%
Set connect = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
strDSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver
(*.mdb)};DBQ="&Server.MapPath("database.mdb")&";pwd=pass"
connect.Open strDSN
%>
----------------------------------

og hvis jeg ligger den på den ene server virker det fint, men på den anden
(min bærbare) kommer der en fejl (Begge kører XP Pro, og IIS)

Jeg får denne fejl hvis jeg forsøger at åbne den:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver]Der opstod en generel fejl.
Registreringsnøglen Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x17c Thread
0xec4 DBC 0x1058e94 Jet kan ikke åbnes.
/internt/site/default.asp, line 4

Hvis jeg fjerner adgangskoden på databasen åbner den uden problemer!

Nogen der kan hjælpe?

/Morten