MySQL problem...
Fra : Magnus

Dato : 15-05-06 15:10

Jeg har skiftet fra MySQL 3.xx til MySQL 4.0.26 og har nu fået en fejl på
flere sider

Fejlen er at et felt kun kan skrives en gang dvs. hvis der som i eksemplet
herunder bruges flere gange så er det kun første gang det bliver skrevet
hvordan kan det være?

Jeg må ligge det i en variable og derefter bruge den de steder feltet skal
bruges hvorfor det.

SQL = "SELECT fornavn FROM Profil"
Set RS = conn.execute(SQL)

DO WHILE NOT RS.EOF
Response.Write RS("fornavn") & "<br>"
Response.Write RS("fornavn") & "<br>"
Response.Write RS("fornavn") & "<br>"
RS.MoveNext
LOOP

/Magnus

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-05-06 15:44

> [...]
> herunder bruges flere gange så er det kun første gang det bliver skrevet

Hvorfor ved jeg ikke. Men hvis du trækker feltets værdi ud i en variabel og
anvender denne istedet for skulle problemmet være løst.

/Søren Reinke
www.Xray-Mag.com

Fra : Magnus

Dato : 15-05-06 16:59

> Hvorfor ved jeg ikke. Men hvis du trækker feltets værdi ud i en variabel
> og anvender denne istedet for skulle problemmet være løst.

Ja det har jeg også måtte gøre men på alle mine sider har jeg gjort det
andet så det skal jeg så til at rette.....

Er der ikke nogen der har en forklaring?

/Magnus