Foren String med Integar
Fra : Andreas Damgaard Ped~

Dato : 11-05-06 14:45

Hey allesammen

Hvordan for jeg forenet en string med en integar så jeg let og
elegant kan lave en loop funktion som eksempelvis kan vise
værdierne af navn1 til navn10?

Værdierne bliver udfyldt af en bruger på en tidligere side, så
jeg ved ikke hvad de er på forhånd.

- Andreas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-05-06 17:17

On 11 May 2006 13:44:39 GMT, Andreas Damgaard Pedersen
<ingen@mailg.dk> wrote:

>Hvordan for jeg forenet en string med en integar så jeg let og
>elegant kan lave en loop funktion som eksempelvis kan vise
>værdierne af navn1 til navn10?

Jeg ved ikke, om jeg forstår dit problem korrekt, men kan du ikke
bruge noget i retning af:

For j = 1 To 10
strNavn = "navn" & j
' - og hvad du ellers vil gøre med det, fx:
If strValgt = strNavn Then
' Hvad der nu skal gøres
End If
Next

- ?

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Andreas Damgaard Ped~

Dato : 11-05-06 19:15

Hey

Sorry, kan godt se at det jeg udtrykker mig er lidt uklart.

Jeg har en loop funktion som skaber en tabelrække. her er et udsnit.

Do

Loop while....

Så i den første række har input navnet 'name1' mens den i nummer to
har navnet 'name2'.

Og en metode til at få værdien af en sammensat funktion, noget i
stil med commandoen eval("navn" & index) i flash.

Håber det klargjorde det lidt.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 12-05-06 00:47

Andreas Damgaard Pedersen wrote:

> Sorry, kan godt se at det jeg udtrykker mig er lidt uklart.

Jeg er ret sikker på at Jørn har forstået dig. Problemet er nok at du
ikke har fundet ud af hvordan man kan bruge hans eksempel.

%>
<%
End If
Next