Links i tabeller
Fra : Peter Kammann

Dato : 15-06-01 08:49

Hej
Jeg har en database med en tabel indeholdende mine foretrukne links. Jeg vil
gerne hente og vise disse links i en tabel således at der er tre rækker på
en linie. Med andre ord for hver gang jeg henter 3 links i min database skal
min tabel skifte række. Jeg kan ikke være sikker på hvor mange links min
tabel indeholder, jeg kan heller ikke være sikker på om mine links altid kan
deles med 3. Der kan altså være en række med 1 udfyldt celle, 2 celler
udfyldt eller 3 celler. Så det programmet skal gøre er at hente samtlige
data og tæller indholdet af forekomster i databasen og indsætte en tag for
ny række for hver tredie forekomst.

Kan I hjælpe mig med det?

Peter Kammann
---------------------------------
peter@kammann.dk
www.kammann.dk
My ICQ #30928689

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-06-01 09:22

"Peter Kammann" <peter@kammann.dk> wrote in message

>Så det programmet skal gøre er at hente samtlige
> data og tæller indholdet af forekomster i databasen og indsætte en tag
for
> ny række for hver tredie forekomst.

IntIdx = intIdx + 1
If IntIdx Mod 3