Kan man dette med AspImage?
Fra : Magnus

Dato : 06-05-06 09:46

Jeg bruger AspImage til flere ting i et fotoalbum.
I Photoshop kan man i det som hedder "Filinfo..." indskrive Dokumenttitel,
Forfatter, Copyrightstatus osv. men det er et stort arbelde at skrive det på
alle sine billeder inden man uploader dem.

Derfor kan man med AspImage indskrive sådanne informationer?

/Magnus

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 06-05-06 11:15

Magnus wrote:
> Derfor kan man med AspImage indskrive sådanne informationer?
Det tror jeg ikke - og jeg faktisk også usikker på om der findes
færdiglavet kode til det du kan copy-paste. Jeg har ikke fundet noget
som kunen dette, uden at det skullle installeres som komponent på
serveren. Jeg har selv på et tidspunkt lavet noget, der kunne udtage den
slags oplysninger fra jpeg-filer.
Mvh Thomas