fil træ i asp
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-06 11:02

Hej

jeg leder efter en freeware version af noget som dettee
(http://www.webfilebrowser.com/WebFileBrowser/files/aspwebfilebrowser.asp) -
i asp - ikke .Net

kender en af jer dygtige personer sådan noget og vil dele det med mig?

Takker på forhånd
G.O.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 05-05-06 11:14

GO wrote:
> [...]
> i asp - ikke .Net
>
> kender en af jer dygtige personer sådan noget og vil dele det med mig?

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=1926 måske.
du kommer nok ikke uden om en del css elle jacascript.

mvh thomas

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-06 11:57

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=1926 måske.
> du kommer nok ikke uden om en del css elle jacascript.

Det er nu ikke så meget js træet jeg er interesseret i, men mere i
funktionen med at læse igennem filer og mapper, liste dem op og gøre dem til
links.

G.O.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 05-05-06 13:05

> Det er nu ikke så meget js træet jeg er interesseret i, men mere i
> funktionen med at læse igennem filer og mapper, liste dem op og gøre dem til
> links.

Ok - det kan du finde her:
http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=486

Mvh Thomas

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 05-05-06 11:21

> kender en af jer dygtige personer sådan noget og vil dele det med mig?
den her ser fornuftig ud: http://www.webfilebrowser.com/

mvh thomas

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-06 11:48

> den her ser fornuftig ud: http://www.webfilebrowser.com/

Det er den samme som den jeg har postet link til - og desværre ikke freeware

G.O.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 05-05-06 13:03

GO wrote:
> "Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er den samme som den jeg har postet link til - og desværre ikke freeware

LOL - ja så fandt jeg da den rigtige Kan ikke se skoven for bare
træer...

Du skal kombinere en asp filwcrawler med noget javascript/css treemenu.
Jeg har selv tidligere arbejdet på noget lignende, men kan ikke lige
finde det nu.

mvh thomas