download af formular
Fra : dsjepsen

Dato : 02-05-06 14:48

På min hjemmeside har jeg brug for at brugeren kan gå ind og
download dokumenter. Jeg skal så have mulighed for at kunne se
hvem der har hentet dokumenterne (feks ved indtastning af
virksomheds navn, cvr. nr, og email.) og ikke mindst hvad der er
blevet downloaded. Jeg er ikke haj til HTML eller andet, da jeg
sidder og arbejder i Flash og derefter sætter det op i
dreamweaver. Så jeg håber at der er nogle der kan bidrage med et
script der kan lede mig på vejen.

Med Venlig Hilsen
DSJ

- Pædagogiske tutorials på dansk