Sende en html side tilbage i response
Fra : Hansen

Dato : 02-05-06 14:48

Hejsa

Jeg har en applikation hvor brugeren skal kunne se et preview af noget han
lige har lavet og i den forbindelse skal jeg have genereret en html side,
der kan indeholde alt fra tekst til video.

Jeg har kreeret et popup vindue hvori jeg laver en iframe som så skal
indeholde den html side jeg genererer på serveren. Problemet er så bare
hvordan jeg kreerer denne side. Det eksempel jeg har bruger kun et billede
(bmp) som den så bagefter laver en bmp.Save(Response.Outputstream,
ImageCodecInfo, EncoderParameters) på.

Jeg vil gerne bygge en html som jeg så kan smide i Response. Spørgsmålet er
bare hvordan jeg gør det? Jeg koder i asp.net 1.1

/Hansen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 03-05-06 22:58

On Tue, 2 May 2006 15:47:51 +0200, "Hansen"
<bluesboys@-remove-this-hotmail.com> wrote:

>Jeg koder i asp.net 1.1

Så får du nok bedre svar i dk.edb.programmering.dotnet

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj