HTML kode i IF,THen, Else
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 07:44

Hej,

Er det OK at have HTML kode i IF xxxx xxxx THEN som f.eks:

<% IF a=3 Then%>
HTML kode
<% ELSE %>
HTML kode---
<% End IF %>

Det fungerer i IE & Firefox men er det korrekt?

Eller skal jeg skrive HTML koden med "response.write"

M.v.h.
Henning

Fra : Benny Nissen

Dato : 02-05-06 07:47

Henning Smed ramte sit keyboard den 02-05-2006 08:43 og fik dette ud af det:
> [...]
> HTML kode---
> <% End IF %>
>
> Det fungerer i IE & Firefox men er det korrekt?

Det kommer ikke browseren ved. Asp afvikles på serveren, og browseren
ser derfor ikke din kode. Kun den resulterende html kommre frem til
browserne.

> Eller skal jeg skrive HTML koden med "response.write"

Du må gerne skrive som du gør.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Palle Hansen

Dato : 02-05-06 07:52

Henning Smed wrote:
> [...]
> <% End IF %>
>
> Det fungerer i IE & Firefox men er det korrekt?
>
> Eller skal jeg skrive HTML koden med "response.write"

Det må du da. Er det en større mængde html, så foretrækker jeg netop at
gøre det på denne måde, i stedet for at jonglere rundt med response.write

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 08:08

"Palle Hansen" <palle@na.invalid> wrote in message

> Det må du da. Er det en større mængde html, så foretrækker jeg netop at
> gøre det på denne måde, i stedet for at jonglere rundt med response.write

Mange tak, når det er en større mænge HTML er det besværligt at skrive
koden med response.write.

Tak for hjælpen
Henning