Mystisk problem med IIS5.1
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-04-06 09:12

Hej

Jeg har en applikation kørende på en IIS 5.1 (et lokalt udviklingsmiljø).
Når jeg loader siden, skal klienten gerne modtage i alt 16 elementer - en
asp-side, et stylesheet og 14 billeder af varierende størrelse.

Men hver eneste gang, jeg loader siden, er der nogle af billederne, der ikke
kommer med ud til klienten. Det er ikke de samme billeder hver gang, og i
browseren kan jeg clicke "Vis billede" hvor efter det pågældende billede
loades alligevel.

Hvad går galt?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-04-06 09:21

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> browseren kan jeg clicke "Vis billede" hvor efter det pågældende billede

Jeg kan oplyse, at den returnerer en "403" på de elementer, der mangler. Men
det er altså lidt stokastisk, hvad der er "forbidden".