Efterlysning af eksempel på mailform
Fra : Trine

Dato : 28-04-06 12:33

Hejsa

Jeg sidder og lavet et par flade hjemmesider i fritiden, og har
aldrig beskæftiget mig med asp.

Nu skal jeg lave en kontaktformular baseret på mailform fra
udbyderen, danskewww, som vist er asp, men jeg kan ikke få det
til at funke. Når jeg trykker på send, bliver jeg redirectet til
min fejlside, så det virker i det mindste. Men jeg kan ikke få
bundet min kontaktformularen på deres mailform.

Jeg har lavet en formular i en tabel, som skal bindes sammen med
mailformen:

Eksempel fra mailform:

**********
<form action="http://services.danskewww.com/mailform/default.asp"
method="post">
..
..
..
<input type="hidden" name="From" value="AFSENDER-E-MAIL-ADRESSE">

Eksempel fra kontaktformular lavet i tabel:

<input name="AFSENDER-E-MAIL-ADRESSE" type="text"
class="textfield" id="AFSENDER-E-MAIL-ADRESSE" size="44" />

Er der nogen som kunne smidde et "ben" til novicen, så hun kunne
lære hvordan det skal laves?

Mvh. Trine

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne